Ignatianum w Krakowie. W ramach studiów realizowała przygotowanie pedagogiczne,
uprawniające do wykonywania zawodu nauczyciela psychologa. Doświadczenie zdobywała
podczas praktyk w przedszkolu Montessori oraz w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr
4 w Krakowie. Ponadto odbyła staż w Centrum Rozwoju Dziecka i Rodziny CRESCO, gdzie
przygotowywała scenariusze i przeprowadzała zajęcia terapii indywidualnej i grupowej.
Obecnie pracuje w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gdzie prowadzi terapię w ramach
wczesnego wspomagania rozwoju oraz diagnozę dzieci wczesnoszkolnych. W pracy
psychologicznej interesuję się głównie terapią dzieci w okresie przedszkolnym i
wczesnoszkolnym z różnymi trudnościami rozwojowymi.
Posiada uprawnienia do posługiwania się Skalą Inteligencji Stanford-Binet 5 w praktyce
diagnostycznej. Stale poszerza swoją wiedzę i kompetencje podczas uczestniczenia w różnych
szkoleniach i konferencjach:
Chcesz być na bierząco z nowymi informacjami?
Zapisz się już dziś i otrzymuj najnowsze wiadomości.