Polityka Zwrotów Voucherów w CKmed
-
Prawo do odstąpienia od umowy
Konsument może odstąpić od umowy i zwrócić voucher na usługę medyczną bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zakupu, pod warunkiem, że voucher nie został wykorzystany. Aby skorzystać z tego prawa, należy skontaktować się z obsługą sklepu i złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. -
Zwroty po upływie okresu odstąpienia
Po upływie 14 dni od zakupu, zwrot voucherów nie jest możliwy, chyba że CKmed wyrazi zgodę w wyjątkowych przypadkach. Voucher można jednak przekazać innej osobie, która będzie mogła z niego skorzystać. -
Procedura odstąpienia od umowy
Klient powinien złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu, które można przesłać e-mailem na adres podany na stronie CKmed. Oświadczenie powinno zawierać dane Klienta oraz numer vouchera. -
Zwrot środków
Po rozpatrzeniu zgłoszenia o odstąpieniu CKmed zwróci środki na rachunek bankowy Klienta w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia. -
Ważność vouchera
Vouchery są ważne przez 6 miesięcy od daty zakupu. Niewykorzystanie vouchera w tym czasie skutkuje jego utratą bez możliwości zwrotu. -
Wyjątki od prawa odstąpienia
Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia nie przysługuje, jeśli usługa została już wykonana za zgodą Klienta. W przypadku odwołania wizyty zbyt późno (mniej niż 24 godziny przed terminem), CKmed może uznać voucher za zrealizowany.
Dodatkowe informacje
Zasady zwrotów i realizacji voucherów w CKmed są zgodne z prawem polskim oraz standardami ochrony konsumenta. Pytania lub zgłoszenia można kierować na adres e-mail: kontakt@ckmed.com.pl lub pod numer telefonu dostępny na stronie internetowej.